Inspiration

Harjoitusohjelma koko keholle

Harjoitusohjelma koko keholle

Tämä E-kirja sisältää personal trainer Heidi Sørensenin laatiman harjoitusohjelman. Harjoitusohjelma koostuu 5 helposta harjoituksesta koko keholle.

 

Ohjelman harjoitukset voidaan tehdä liikuntakeskuksessa tai kotona, joko painojen kanssa tai ilman. Liikkeiden haastavuutta on näin helppo muokata omaan tasoon sopivaksi.

 

Harjoitusohjelma sisältää seuraavat liikkeet:

  • Askelkyykyt – Askel taaksepäin
  • Walkout-lankku
  • Superwoman / Superman
  • Lankku soudulla
  • Burpeet

 

Voit ladata ILMAISEN E-kirjan täältä

 

Lataa e-kirja pdf-muodossa täältä

  • Oletteko valmiina, Heat 4?

    Obstacle Course Racing: ”Oletteko valmiina, Heat 4?”, huutaa megafonia kantava mies.  

  • Ota juoksukengät mukaan lomalle

    Ota juoksukenkäsi mukaan lomalle ja koe kohteesi nähtävyydet uudella tavalla. Olemme koonneet pienen pakkauslistan ja pari hyvää neuvoa lämpimissä olosuhteissa juoksemiseen.

  • GPS-kellot: Sykemittari ranteessa – näin se toimii

    Rannekelloon sisärakennettu sykemittari on helppokäyttöinen ja kätevä. Miten se toimii? Ja miten kellon on istuttava ranteessa, jotta mittaus toimisi parhaiten? Löydä vastaukset täältä.

  • Asiakasarvostelu: Garmin Fenix 5

    Facebook-kilpailumme voittaja, 35-vuotias Lars on arvioinut uuden Garmin Fenix 5 -kellon. Lue hänen arvostelunsa täältä.